اعزام هیات تجاری اتاق ایران به اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ترکمنستان

 

احتراماً به استحضار می رساند با توجه به برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکمنستان در تاریخ 23 لغایت 26 مهر سال جاری در عشق آباد ترکمنستان و با عنایت به درخواست وزارت راه و شهرسازی، اتاق ایران در نظر دارد یک هیات تجاری متشکل از فعالان بخش خصوصی را همزمان با رویداد فوق الذکر و به سرپرستی جناب آقای دکتر سلاح ورزی نائب رئیس محترم اتاق ایران به آن کشور اعزام نماید.

هزینه بلیط پرواز تهران- مشهد، مشهد-تهران، ترانسفر مشهد به مرز باجگیران و باجگیران به عشق آباد (زمینی) و برگشت و ترانسفر در عشق آباد 20/000/000 ریال برای هر نفر عضو اتاق بازرگانی (ایران و استان ها)  و برای غیر اعضا اتاق بازرگانی، با احتساب 15 درصد افزایش هزینه 23/000/000ریال خواهد بود که توسط متقاضی و از طریق لینک ثبت نام به صورت آنلاین و علی الحساب پرداخت خواهد شد.

هزینه صدور روادید نیز 75 دلار خواهد بود که به صورت حضوری به امور مالی اتاق ایران تحویل داده خواهد شد.

شایان ذکر است پرداخت هزینه اقامت در هتل، غذا و عوارض ورود به ترکمنستان (14 دلار) توسط متقاضی و در محل پرداخت خواهد گردید. همچنین لازم است عوارض خروج از کشور ( از طریق سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور) قبل از اعزام توسط متقاضی پرداخت شده و پرینت تایید پرداخت و کد مربوطه همراه وی باشد.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به لینک مربوطه به آدرس  https://chambertrust.ir/iran-turkmenistan مراجعه فرمایند.

لازم است پس از تکمیل فرم و ثبت نهایی آن، مدارک زیر را حداکثر تا تاریخ 98/07/10 به معاونت امور بین الملل اتاق ایران، تحویل داده شود:

1-   درخواست کتبی رزرو هتل به همراه اصل گذرنامه (اعتبار 7 ماه از زمان اعزام)
2-  دو قطعه عکس رنگی
3-    کپی از صفحات اول و انقضاء پاسپورت
4-    پرینت پرداخت عوارض خروج از کشور
5-    اصل پاسپورت
6-    پرینت تأیید ثبت نام از لینک اعلام شده
7-    کپی رسید پرداخت ارز جهت صدور روادید

 

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت و ثبت‌نام در هیأت اعزامی با سرکار خانم جلیل‌زاده، کارشناس ارشد کشورهای CIS در امور بین‌الملل اتاق ایران به شماره 02185732375 تماس حاصل فرمایند.

همچنین اعضا محترم لازم است جهت هماهنگی های لازم حضور خود در این اجلاس از طریق شماره واتس آپ یا تلگرام 09209502798 به اطلاع دبیرخانه این اتاق برسانند.

 

بالا