تولید محصولات غذایی متنوع توسط شرکت خصوصی Parasalty تولید کننده سبزیجات و میوه جات در ترکمنستان

شرکت خصوصی Parasatly، تولید کننده سبزیجات و میوه جات در ترکمنستان، با فرآوری این محصولات زراعی، محصولات غذایی متنوعی را تولید می کند. طبق گفته روزنامه Biznes Reklama این شرکت هم اکنون در حال بسته بندی گوجه فرنگی از برداشت محصول 2019 در ظرف های شیشه ای در اندازه های مختلف است.

این مزرعه مهم، واقع در شهر بهاردن در استان آخال، از سال 2014 در حال رشد خیار و گوجه فرنگی در گلخانه خود است. این شرکت از سال 2015 نیز در حوزه تولید رب گوجه فرنگی فعالیت می کند. محصولات تولیدی در این کارخانه مدرن تحت علائم تجاری Noş, Tamada  و Özbakjam به مصرف کنندگان ارائه می شود.

این شرکت در سال 2009 تأسیس شد. در زمینی به مساحت10 هکتار سبزیجات پرورش می دهد و میوه ها و سبزیجات را برداشت و فرآوری می کند.

این شرکت که در حال گسترش دامنه محصولات خود است، تولید کچاپ های تند و شیرین و پوره گوجه فرنگی را با نام تجاری Noş راه اندازی کرده است.

شرکت پاراساتلی همچنین یک مجتمع دام با ظرفیت سالانه تولید 200 تن گوشت در یک زمین 5 هکتاری را راه اندازی کرده است. این شرکت حدود 280 راس گاو را در این مجتمع نگهداری می کند و هدف آن افزایش تعداد دام در آینده است.

این شرکت 300 هکتار زمین برای کشت محصولات علوفه ای برای گاو در اختیار گرفته است. در برنامه های اختصاص یافته برای علوفه، محصولاتی مانند جو، یونجه و علف کاشته شده است.

هدف این شرکت افزایش تعداد دام ها و تحویل فرآورده های گوشتی و گوشت بخارپز در بسته های ویژه با قیمت مناسب به بازارهای کشور می باشد.

بالا