مشارکت «کاواساکی» در ساخت دومین نیروگاه توربین گازی ترکمنستان

 

 

به گزارش "بیزینس" رئیس جمهور ترکمنستان باTatsuya Watanabe رئیس شرکت مهندسی نیروگاه و سیستم انرژی صنایع سنگین کاواساکی دیدار و گفتگو کرد.

 Tatsuya Watanabe گفت: این شرکت علاقه مند به تقویت روابط با ترکمنستان است و آماده ارائه تمام تجربیات خود و آخرین پیشرفت های فن آوری است.

در جلسه روز چهارشنبه ، طرفین توجه ویژه ای به این نیروگاه برای تولید بنزین موتور ترکیبی از گاز طبیعی داشتند که با مشارکت شرکت صنایع سنگین کاواساکی با مسئولیت محدود در استان آخال احداث می گردد.

رئیس جمهور ترکمنستان و طرف ژاپنی با در نظر گرفتن برنامه های توسعه بیشتر زیرساخت های صنعتی ترکمنستان ، در مورد چشم انداز همکاری با یکدیگر تبادل نظر کردند.

رئیس جمهور قربان قلی بردی محمداف تأکید کرد که درهای ترکمنستان همیشه برای ارتباطات تجاری با شرکت های برجسته خارجی متخصص در ساخت تأسیسات بزرگ صنعتی برای تولید محصولات پر متقاضی در بازارهای بین المللی باز است.

ترکمنستان هم اکنون در نظر دارد دومین نیروگاه توربین گازی را احداث کند. برای این منظور ، در چارچوب سفر کاری رئیس جمهور ترکمنستان به ژاپن در ماه اکتبر ، تفاهم نامه مربوطه بین کنسرن دولتی ترکمن گاز و گروه شرکت های متشکل از صنایع سنگین "کاواساکی "با مسئولیت محدود و شرکت "سوجیتز"امضا شد.

بالا