برگزاری سمینار خرید سازمان ملل

 

 

بر اساس اطلاع رسانی اتاق ایران، این اتاق و وزارت امور خارجه با همکاری سازمان ملل متحد در نظر دارند سمینار دو روزه ای با عنوان ” سمینار خرید سازمان ملل” را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 19 و 20 آذرماه سال جاری در اتاق ایران برگزار نماید. هدف از برگزاری این سمینار آشنایی تجار و تولید کنندگان ایرانی با نحوه ثبت شرکتها در سامانه خرید سازمان ملل جهت حضور در مناقضات منطقه ای و بین المللی آن سازمان می باشد.

لازم به توضیح است که اداره خریدهای سازمان ملل با همکاری برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) مسئولیت خرید کالا و خدمات را از کشورهای در حال توسعه و کمتر توسعه یافته عهده دار می باشد و هر ساله طی حضور در کشورهای متقاضی و دیدار با تولیدکنندگان و تجار، نسبت به ثبت نام شرکت های علاقمند به حضور در مناقصات آن سازمان در سامانه مذکور اقدام می نمایند.

فهرست کالا و خدماتی که سازمان ملل متقاضی خرید آنهاست، بدین شرح می باشد:

خدمات حمل و نقل هوایی

فرآورده های شیمیایی

تهیه مواد غذایی

بناهای پیش ساخته

خودرو، قطعات و تجهیزات حمل و نقل

تجهیزات پردازشگر الکترونیکی اطلاعات

خدمات و تجهیزات مخابراتی

خدمات معماری و فنی و مهندسی

خدمات فورواردینگ (حمل و نقل)

خدمات تهویه و گرمایش هوا

خدمات تعمیر و نگهداری ساختمان ها

خدمات تجهیزات ایمنی و امنیتی

شایان ذکر است دفتر مذکور ضمن برخورداری از معافیت وزارت خزانه داری آمریکا (مصون از تحریم ها) در بانک خاورمیانه ایران دارای حساب ارزی است و از این بابت شرکت های ایرانی مشکلی برای دریافت وجه فروش های خود از بخش سازمان ملل نخواهند داشت

              سه شنبه 19 آذر 98                14:30    شرکتهای مستقر  در تهران

              چهارشنبه 20 آذر 98             14:30    شرکتهای مستقر در شهرستانها

علاقمندان به حضور در این سمینار می توانند با توجه به جدول فوق، درخواست خود را حد اکثر تا روز شنبه 16 آذر ماه جاری به شماره نمابر 88825111 ارسال نمایند.

 

بالا