تنوع  100  نوع  شیرینی در شرکت "داتلی شربت"

به گزارش سایت بیزینس، تنوع  شیرینی های شرکت خصوصی  "داتلی شربت " (Datly Şerbet) نزدیک به صد محصول است. این شرکت که در ابتدای سال افتتاح شد ، زیرمجموعه شرکت  Täze Aý Önümleriاست.

داتلی شربت  برای ساخت کارخانه شیرینی سازی 3.5 هکتار زمین در روستای  Täze Güýç در استان ماری  اختصاص داد. ظرفیت تولید روزانه کارخانه 85 تن شیرینی است.

توسط تولید روزانه شرکت در حال حاضر 25 تن محصول است. این شرکت طی 6 ماه گذشته 4500 تن محصول تولید و فروخته است.

   Tanrygulyyev Dovran کارشناس این  شرکت  اظهار داشت که  در ابتدا ، هنگامی که شرکت به تازگی شروع به کار کرد ، تولید تنها 25 نوع محصول را شامل می شد. وی افزود:در مدت كوتاهی ، ما موفق شدیم آن را به 100 نوع  نزدیک كنیم ، و این منجر به ایجاد شغل جدید گردید.

وی افزود: ما اولین دسته از محصولات را به جمهوری قرقیزستان ارسال کردیم. ما همچنین با نمایندگان چین در حال مذاکره هستیم تا محصولات خود را به این کشور صادر کنیم. وی گفت: نمایشگاهی بزرگ در حاشیه اولین مجمع اقتصادی خزر در سواحل ترکمن در دریای خزر در تاریخ 11 تا 12 آگوست راه اندازی شد. پس از نمایشگاه ، بسیاری از افراد بودند که می خواستند با ما مذاکره کنند.

شرکت Täze Aý ünümleri در حال حاضر طیف گسترده ای از محصولات مختلفی را تحت عنوان علامت تجاری Täze Aý از قبیل شیر و لبنیات ، ده ها نوع بستنی ، گوشت و محصولات گوشتی ، انواع کالباس  و ....  تولید می کند. محصولات نهایی بلافاصله به خرده فروشی های کشور تحویل داده می شوند.

شرکت داتلی شربت طیف گسترده ای از کلوچه ، کوکی بیسکویت ، و همچنین کوکی ها و ویفرهای با روکش شکلاتی را که در فروشگاه های کشور فروخته می شود ، تولید می کند. در این شرکت در حال حاضر حدود 400 نفر اشتغال دارند.

بالا