شرکت «تاچ هیل» به دنبال بازارهای آسیای میانه و جمهوری آذربایجان

 

به گزارش " بیزینس" شرکت Täç Hil برنامه جدیدی را با هدف افزایش ظرفیت صادراتی راه اندازی کرده است.

این شرکت 9 نوع مواد شوینده ، 5 نوع صابون مایع و 28 نوع دستمال مرطوب را تولید می کند. این شرکت قبلاً محصولات خود را به آذربایجان ، قزاقستان ، افغانستان و جمهوری قرقیزستان صادر کرده است. تاچ هیل قصد دارد موقعیت خود را در بازارهای این کشورها تقویت کند.

بر اساس برنامه جدیدی که با همکاری بانک اروپایی بازسازی و توسعه (EBRD) انجام شده ، این شرکت قصد دارد صادرات به آسیای میانه و قفقاز ، عمدتاً به قزاقستان و آذربایجان را افزایش دهد.

به منظور گسترش عرضه محصولات به کشورهای آسیای میانه و آذربایجان ، Tachmyrat Gurdov بنیانگذار تاچ هیل آمادگی خود را برای همکاری بلند مدت و اعطای نمایندگی به کارآفرینان این کشورها اعلام کرد.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: تاکنون دستورالعمل اصلی ما بر روی بازارهای محلی بوده است ، اما اکنون انتظار نتایج سودآوری بیشتری از برنامه جدید داریم که باعث افزایش صادرات خواهد شد.

طبق برنامه جدید کسب و کار ، شرکت قصد دارد هر 3 ماه یکبار محصولات جدید تولید کند. این شرکت آماده راه اندازی تولید شامپو و ژل های شوینده است.

گوردوف خاطرنشان كرد كه در محصولات خود ، سلامت انسان را در اولويت قرار داده و اين شركت گواهي هاي مربوطه را نيز دريافت كرده است.

شركت Täç hil كه در سال 2006 تأسيس شده است ، در منطقه صنعتي استان آخال فعال است. این شرکت ظرفیت تولید سالانه حداکثر 20 میلیون بسته دستمال مرطوب را دارد. محصولات تولید شده و بسته بندی شده در خطوط اتوماتیک کاملاً با استانداردهای بین المللی کیفیت HALAL RC HL 17-009 ، ISO 22716 ، OHSAS 18001 و ISO 9001 مطابقت دارند.

بالا