Buried Hill Energy شریک برنز مجمع بین‌المللی نفت و گاز ترکمنستان OGT-2022 چه شرکتی است؟

-Buried Hill Energy یک شرکت مستقل نفت و گاز است. -جمع‌آوری داده‌های لرزه‌ای دوبعدی شبکه متراکم 2008 میلادی و لرزه ‌نگاری سه بعدی جزئی سال 2012 میلادی در میدان دوستلوک .

Buried Hill Energy شریک برنز مجمع بین‌المللی نفت و گاز ترکمنستان OGT-2022

خبرگزاری اورینت: Buried Hill Energy یک شرکت مستقل نفت و گاز است که دفتر مرکزی آن در قبرس با دفتر اجرایی در لندن، انگلستان قرار دارد که از سال 2007 میلادی در ترکمنستان معرفی شده است.

این شرکت در نظر دارد بر اساس توافقنامه اشتراک تولید با دولت ترکمنستان، میدان نفتی در کلاس جهانی در دریای خزر (بلوک III) را توسعه دهد. فعالیت‌های پروژه این شرکت شامل جمع‌آوری داده‌های لرزه‌ای دوبعدی شبکه متراکم 2008 میلادی و لرزه ‌نگاری سه بعدی جزئی سال 2012 میلادی در میدان دوستلوک (که قبلاً به عنوان سردار/کاپاز شناخته می‌شد) است. این مجموعه داده‌های گسترده امکان تفسیر دقیق و دقیق از این زمینه با امکان ارزیابی و توسعه کارآمدتر در آینده را فراهم می‌کند.

در ژانویه 2021 میلادی، دولت های ترکمنستان و آذربایجان تفاهم نامه ای را در مورد توسعه مشترک میدان دوستلوک امضا کردند. این همکاری فرصتی عالی برای Buried Hill Energy  وتوسعه بیشتر این پروژه است.

پیتر کالوس، رئیس اجرایی هیئت مدیره شرکت Buried Hill Energy در دیدار اخیر با سردار بردی محمداف، رئیس جمهور ترکمنستان (28 سپتامبر 2022 میلادی)، بر علاقه زیاد این شرکت به همکاری نزدیک بیشتر در توسعه میادین هیدروکربنی چشم انداز در بخش ترکمن قفسه دریای خزر و آموزش پرسنل ملی مجرب برای صنعت نفت و گاز تاکید کرد.

انتظار می‌رود که نمایندگان Buried Hill در مجمع بین‌المللی نفت و گاز ترکمنستان (OGT-2022) که با هدف ایجاد و تقویت ارتباطات و مشارکت‌های تجاری جدید از 26 لغایت 28 اکتبر در عشق آباد برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بالا